Sunday, 1 February 2015

Short list of 2014 ♥

Waalaikummusalam 

2014 dah melabuhkan tirai 2015 dah masuk bulan dua baru gigih menghadap keyboard tuptaptuptap nak menaip. okay whatever. yg penting sini ada satu cerita. mari dekat. mari rapat. mari baca cerita yang diperam tigaempatbulan! 

First of all, 
 Cuti Raya Haji
Alhamdulillah, raya haji kali ni masih lg b’kesempatan b’hari raya dgn keluarga yang kucintai! tambah pulak my lovely Along sponsor baju membuatkan semangat nak balik rumah membuak-buak
 Cuti Sem
Terus terang cakap, cuti sem aku duduk melepak dkt rumah ternak segala jenis lemak tepu. and, sebab aku tak reti drive hatta bonceng moto maka masa aku sgt melimpah ruah. well walaupun aku tahu aku fail bab naik berat but at least aku dah cuba  okay, kekadang ikut Ummi g kedai, pasar, kenduri. tapi tetap sepasti aku laah tak byk pon aktiviti yg b’manfaat yg aku buat
 Dear self, why so smart? 
Okay ni masalah baru aku temui. Serasa dan seingat aku baju kurung dlm almari semuanya b’pasang-pasang tp yg buat aku musykil bila aku balik harituh hilang ke manatah  Yg buat makin geram bila baju ada, kain hilang. Kain ada,baju hilang. Jubah dh senteng paras buku lali 
Jadi nasihat aku satu jee. mohon kalau balik cuti dua minggu hatta seminggu pon, tolong bawak balik 2 ke 3 baju kurung or at least jubbah! tak payah over confident semua ada dkt rumah. kalau tak, gamaknya jadi macam aku! Baju sama cuma main sikit dgn warna tudung
 Officially turn 19!
 Dear self, the way you treat yourself sets the standard for others
Kalau dah namanya anak dara memang sah tak boleh lari dari buat kerja rumah! jadi aku mmg tak macam birthday girl yang lain. niat sebelum bangun pagi bajet nak jadi Queen Of The Day t’kubur lebur mcm tu je. Damn! *tumbukmeja*
Actually tak kesah pon sebab kebetulan 14 November jatuh pd hari jumaat ditambah dgn hujan renyai-renyai. tarikh pn cantik 14.11.14 dapat pulak b’kumpul dgn Ummi,Abah, adik beradik pon syukur alhamdulillah sangat-sangat. 
Dah masuk umur duopuloh pon perasaan malas tetap ada but yet semangat nak update new life story sebab aku tahu ada manusia yg dalam diam baca blog aku

Okay sapa baca sampai sini sah dia takdak kerja! Till we meet again 

6 comments:

  1. comel blog ni secomel tuan blog. sedapnyaaa kek tu..


    anyway singgahla blog saya kalau free


    http://soshesay.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. eee. cantiknyaaaaa baju . geram sangat. hahahh. sama ngan tuaan nyaa. kehkeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baju sponsor memang laah cantik, hehe, thankyou :)

      Delete

Rainbow Lucky Charms
 
All Right Reserved To WanyNaziar.Edited By NabilaMedan